בגד ים ספורטיבי לנשים: סטייל ונוחות

איך את מעבירה את הבקרים העמוסים במהלך השבוע? בארץ שלנו, כשמזג האוויר חמים לאורך כל השנה, הרבה מצליחות, אמנם בקושי רב, לשלב שחייה כפעילות ספורטיבית קבועה. פוקדות את הבריכה דבר ראשון בבוקר וממשיכות לעבודה.
על מנת להנות מפעילות זאת בשגרה, הבחירה בבגד ים נכון ומדויק היא חשובה. הוא צריך להיות נוח ויפה, כזה שאנחנו יכולות ללבוש בלי להתמהמה מול המראה, כדי לבחון את כל הזוויות ולוודא שהכל תקין ובמקום. 
 
בגד הים צריך להיות איכותי ובעל חומרים עמידים, כדי שישמש אותנו שוב ושוב וישמור על נראות יוקרתית ונוחות עילאית. כל הפרמטרים האלו, הם בראש סדר העידפויות שלנו בעיצוב ובייצור בגדי הים. אנו מקפידים על תפירה מדויקת, ומשתמשים רק בבדים איכותיים ונעימים. העיצובים אופנתיים ועם זאת מותאמים לכל פעילות ספורטיבית באשר היא.
 
אם את פוקדת את הים בבוקר עם משקפת ו'מנצחת את המערכת' לפני יום עבודה ארוך, או שאת בוחרת לפקוד את הבריכה בשעות הערב, אנחנו חשבנו על הכל בשבילך. את יכולה 'לזרוק' את בגד הים שלנו בתיק המשרדי שלך, ולהיות בטוחה שאת האימון את תתחילי יפה, אופנתית ונינוחה! ותסיימי אותו, טיפה יותר שמחה, ויפה בדיוק באותה המידה. 
Back to blog

Leave a comment

Please note, comments need to be approved before they are published.